måndag 24 maj 2010

Full rulle!

Min snälla söta sambo hjälpte mig fixa datorn. Men nu har jag varken internet eller kan föra över korten från min kamera. Vi hittar inte instalations skivan till kamera överföringen. Tänkte jag skulle visa bilder sedan helgen. Men jag får helt enkelt vänta med det tills vi hittat skivan. Någonstans måste den ju vara;)!
I eftermiddag ska jag på helkroppsmassage, jag längtar som en tok o det ska bli helt underbart! Problemet är bara att jag inte ordnat någon barnvakt ännu. Men det löser sig nog;)! Ikväll ska jag på home party, det är inrednings prylar som säljs. De är alltid kul o gå på sånt o speciellt när jag aldrig varit på just ett sånt innan. Skönt att få öppna plånboken lite, händer ju inte så ofta menar jag;).....
Nu blir det lite måla och handla. Alfred fyller 2 år på lördag så jag känner att jag har lite och baka nu! Förslag på goda och lätta kakor tas tacksamt imot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!