fredag 28 maj 2010

Stolt mamma!

Alfred är nästan helt blöjfri här hemma. Ibland händer det en olycka men vad gör det;). Nyss kom han ner för trappan, hörde att han sprang in på toan. Efter ett litet tag ropar han: särdig (färdig). Jag går in och han har gjort ett stort lass! Jag är så grymt stolt över honom och hoppas och tror att han nog kommer vara helt blöjfri efter sommaren! Där ser man att man aldrig kan jämföra barn och att man aldrig kan bestämma när och hur det ska bli bjöfria, gå eller när de ska börja prata. Alla mina 3 är helt olika och har utvecklats på 3 helt olika sätt! Mina 3 små guld klimpar!

2 kommentarer:

  1. Underbart, Kram till dig stolta mamma!

    SvaraRadera
  2. Ja mina barn är oxå heeelt olika...Felicia har varit tidig med allt medans William tar längre tid på sej.Just nu motiverar William sina blöjor med att han kan trilla i toaletten...tur att våra barn är olika tänk va tråkigt det hade varit annars ;-) /kram,Kate.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!