tisdag 25 maj 2010

Man tager vad man haver!!

För flera månade sedan köpte jag en lampfot på kupan. Visste inte riktigt vad jag skulle ha den till eller vart jag skulle ha den. Häromdagen när jag stod och målade spjälsängen (som för övrigt kommer att få behålla sin svarta färg...) kom jag på att jag skulle måla lampfoten svart och ha den på övervåningen när det blir klart! Så sagt och gjort. Från guldfärgad till svart!!
FÖRE:

EFTER:




Nu har jag målat klart fönster nummer två, bara ett fönster kvar!! Tänkte bli klar innan helgen, måste ha lite press på mej;-)!! Och sedan måste jag sy alla gardiner med. Guuuud jag vet inte hur jag ska hinna med allt.... Jag vill så mycket och känner mej så extremt kreativ. Det som stoppar mej just nu är TID.... Känner att jag har fullt upp från morgon till kväll, speciellt denna vecka. Men några timmar vid symaskinen ska jag allt hinna med;-)!!


Åkte på en liten shoppingrunda i byn. Köpte 4 krukor och växter som jag ska ha på övervåningen. Så nu måste allt snart vara klart (Innan växterna dör...;-)


Nu är min paus slut. Dax att åter dra på sig målar kläderna och fortsätta måla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!