lördag 30 augusti 2014

Överraskningsresa!!

Jag har banne mej jordens BÄSTA man!!! 
Imorse klockan 8 fick jag ett mess med instruktioner om vad jag skulle packa med mej och vilken väg jag skulle köra!
Klockan 12 landade vi i Varberg därjag släppte av kidsen hos morfar och Ann-Britt och Jonas kom och hämtade mej och så checkade vi in på Varnergs kurortshotell!
Så fantastiskt vackert här är! Rummet har havsutsikt och är såååå charmigt!
Vi har precis varit ute och gått runt hela fästningen och nu ska vi hoppa i badrockarna och dra mer till spaet och sedan väntar tydligen ännu mer överraskningar!
Jag fullkomligt älskar överraskningar och jag fullkomligt ÄLSKAR min man!!!!❤️❤️❤️
Imorgon firar vi 1 år som gifta!
Nä dax att kila iväg till ljumna bad och varma bastuar!!! Det är nästan man får nypa sig i armen för att inte tro man drömmer!;)

1 kommentar:

  1. Åh Varberg.... magiskt.
    Där åt jag och Johan lunch första gången ;0
    Kramen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!