tisdag 5 juni 2012

VAK!

Ikväll  hade vi planerat VAK, alltså Vård Av Kärlek;-)!
Douglas och Alfred sover hos mormor inatt och vi planerade tidigare idag att åka in till Jönköping och äta gott, gå på bio och skaffa barnvakt åt Fabian. Vi planerade enda tills jag kom på att det var de absoluta sista programmet av DH... Då fick jag lov att ställa in våran dejt... Ja för man får faktiskt inte missa de absolut sista programmet för alltid av Desperata husfuar...;-)
Om Jonas blev en gnutta sur för att jag ställde in våran dejt pga av ett TV program? Ha ha ja vad tror ni?;-) Men vi har ändå vård av kärleken här hemma med myskläder, tv häng, vin och en liten gosse mellan oss som vägrar att sova...;-)
Vad är en dejt i storstan med restaurangbesök, fina kläder, god mat, bio, kärlek och mys när man kan ligga i sängen och dricka vin med myskläder på med en liten Fabian mellan sig och se på DH?! *fniss*

4 kommentarer:

  1. haha... är dom där galna hemma fruarna verkligen SÅ bra ? Jag har visserligen aldrig sett ett helt avsnitt, men här blir det hemma dejt nu. Chips, dipp och film i soffan :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha du är rolig du ;-)
    Följde det för några år sedan men tröttnade på alla skumbananer :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Lite speciellt med sista avsnittet. Jag har nog sett ALLA, så självklart tittar jag i kväll <3
    Kram

    SvaraRadera
  4. Såg det sista för ett par veckor sen när de visade det här och jag förstår dig absolut :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!