torsdag 28 juni 2012

Jag är kär!

Wiihoo idag skiner solen och jag tror inte det skulle komma något regn! Äntligen kanske vi får smaka på sommaren! Jo för det behöver vi verkligen få göra när vi knappt har haft någon och det snart är första juli...
Allt känns så mycket enklare när solen tittar fram! Man blir så glad och jag blir lite så där extra tokkär i livet när solen skiner! Mina barn sköter sig så mycket bättre! Folk kommer ut ur sina hus och är glada, man tar dagarna lite som dom kommer! Dessutom kan man använda sina sommarkläder som man köpt som liksom har legat djupt inne i garderoben och väntat på att få komma ut och lufta sig...
I torsdags när Johanna från Plain Vanilla hade öppet hus var jag där och fyndade 2 underbara godbitar! Bland annat denna fantastiska bliss glam! Jag har mer eller mindre bott i den sedan i torsdags och jag älskar den! Har fått så många fina komplimanger för den!
Även en naturvit Crochet Summer Diva fick följa med mej hem!;-) Mmm jag vet att jag har en svart oxå, men jag blev tokkär i den naturvita och kunde inte släppa den! Så nu har även den fått flytta in i min garderob och jag ska bära den med stolthet hela sommaren med brunbrända ben!;-)

1 kommentar:

  1. Du är så vacker:)
    Härligt väder, som du skriver man blir tok kär i livet:)
    Hoppas ni får en härlig dag, jag spenderar min i sol sängen:)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!