fredag 8 juni 2012

Bra och anus...

En sån där bland dag idag... Vi börjar väl med det BRA för att övergå till ANUS...

BRA:
  • Jag vågade säga vad jag egentligen tyckte och tänkte om personalen på ett ställe igår, att man blir motagen hårt och otrevligt! Jag ger mej själv en klapp på axeln bara för det! Jag växer som människa när jag vågar göra sånt!
  • Det är FREDAG!!!!
  • Känner att en liten gnutta av energi har fyllts upp i min kropp!
  • Jag har dom bästa vännerna man kan ha!
  • Jag försöker förlåta en person, förlåta för något som det egentligen inte finns något att förlåta för... Men vi håller på att gräva ner strids yxan och det går sagt men säkert framåt!
ANUS:
  • Började min morgon med att öppna upp mail korgen och fick svar från jobbet jag sökte och var på anställningsintervjun: Tack för din ansökan, tyvärr kan vi inte erbjuda dig en tjänst just nu då den gått till en annan... Det suger för jag hade verkligen velat haft detta jobbet! Ett receptionsjobb, dagtid, lite allt i allo, kundkontakt. Ja det hade ju passat mej som handen i hansken... Men förmodligen tog dom någon som hade mer erfarenhet av reception, och de kan ju inte jag skryta med att jag har... *Gråter en skvätt*
  • Syskonbråk.... Börjar dagen klockan 07:00 med att sära på de 2 minsta syskonen Grunditz som slog så hårtussarna flög, ge mej styrka... *suck*
  • Skitsnack... Säg rakt ut till mej istället för att springa runt och viska.
  • Jag är arbetslös och det suger...
  • Mer och mer gråa hår på mitt huvud dyker upp... Ska det fortsätta så här så är jag vit på huvudet innan jag fyllt 40, eller så kommer jag att få färga det var 3:e vecka för att dölja skiten... *suck igen*
  • Vädret... Vart är den svenska härliga sommaren?? Ge mej sommar nuuuuu!!

10 kommentarer:

  1. Jag vet hur jobbigt det är att gå hemma, men du ska se att drömjobbet snart dyker upp !!
    Och allt annat kommer oxå lösa sig <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh, jag har haft gråa hår sedan jag var 25...
    Det är ett himla meck, men färgning räddar mig.
    Ang jobb - du ska se att det plötsligt ramlar ner en apelsin i din turban! (Ännu ett klämmigt danskt uttryck!)

    Sv: Jag tycker absolut vi måste ses!
    Jag kan ju lite närsomhelst eftersom jag ju e ledig ganska mycket..
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Pepp pepp! Snart har du ett jobb som gjort för dej i handen!!
    Men tråkigt såklart när det inte blir som man vill...
    Jag undrar precis som dej i dag, VAR ÄR SOMMAREN????
    Fy så himla trist detta väder är, att man blir depp!

    Kram till dej iallafall.
    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Alla pratar skit men sluta att bry dig. Det har jag gjort. Livet är för kort för att vara alla till lags! Du har en fin familj sträck på dig. Det finns ingen som är perfekt fast en del tror det....Ankan

    SvaraRadera
  5. puss på dig!
    snart komemr det ett jobb ska du se!

    SvaraRadera
  6. Söt bild på dig!
    ;-))
    sommaren är på G.. därefter får du ett jobb´Sådäså!`
    Trevlig helg & kram påré!
    Tjing!

    SvaraRadera
  7. Bra lista.
    Ett djupt andetag och lite ny jävlaranama så kör ju igen.
    Puss

    SvaraRadera
  8. Hihi alltid lika charmig <3
    Synd det där med jobbet :( mest för deras del då;) men det kommer nog nåt snart ska du se:))
    Göttans med fredag :D bästa dagen på heela veckan!
    Hoppas du får en störtskön helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Åhh vännen var ju nästan säker på att jobbet var ditt ju!! Så ledsen för din skull jag livar att jag gjorde vad jag kunde!!! Kram Lola

    SvaraRadera
  10. Dom skulle bara veta vad de går miste om för goding på den där arbetsplatsen. Det kommer fler chanser (även om det nte känns så just nu).
    Det där med skitsnack grundar sig oftast i svart/avundsjuka, men det suger ändå.
    Försök häng upp dig på allt det positiva
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!