fredag 15 juni 2012

Hejja Sverige!!!

Vi sitter i soffan och frossar i godis, snacks, läsk och vin! Ja alltså kidsen dricker ju inte vin, men jag;-)! Guuud va gott det är med godis... Jag kan inte få nog... Och sockerhoran lever rövaren i min kropp och njuter av varje bit hon får i sig...;-)
(Ni behöver ju inte granska mitt gap allt för mycket... Såg nu att jag visst hade munnen ful av choklad;-))
Jonas är hos kompisar och kollar in fotbollen, lillebror sover och vi ska hejja fram Sverige mot en seger ikväll!! Ja för visst ska vi ta England ikväll!?!
Vår godisfrossa;-)! Läsken i glasen på bilden var iallafall fyllda några minuter innan Alfred rev ner dem så att det rann cola över hela bordet, mattan och golvet... *suck*
Skååål fredagsmys och hejja Sverige!;-)
Psst... Är du tävlingssugen så tyker jag att du ska klicka dej in HÄR och tävla om den underbara tunikan från Plain Vanilla värde 1495 kr!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!