fredag 29 juni 2012

Tjejfilmer!

När Jonas är på fest passar jag på att gotta ner mej i sängen och bara tittar på gråtiga tjejfilmer...;)
Jag skippade fredagsvinet ikväll och åt rester sedan igår, stekt strömming och blomkål...;) Kidsen fick äta micro pizza! En ganska enkel fredagskväll så här långt!;) *lovley*
Men nu väntar de flottiga ostbågarna, det söta godiset, den gråtiga filmen och en mys sugen Alfred på mej!
Skäms för att berätta det, men innan idag på butiken Hemma handlade jag och barnen lösgodis för * harkel* 113 kr... Jo jag skäms, men nu har vi godis så vi klarar oss några helger! ( hoppas jag;))
Lovar att återkomma med resumé av filmerna!

3 kommentarer:

  1. Låter som en urmysig fredags kväll.Såg "Kyss mig" härom kvällen och tyckte den var bra. Må så gott! /J

    SvaraRadera
  2. Jag har sett alla 3 filmerna, bra val!
    ;-)
    ha en myspyskväll!

    SvaraRadera
  3. Det där kallar jag fredagsmys ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!