onsdag 27 juni 2012

Magisk himmel!

Tittade ut för ett ögonblick nyss och möttes av denna vackra magiska himmel! Wow säger jag bara vilken explosion av färger!!
Den var där bara några minuterar och nu är himlen som vanlig, grå och trist igen...
Tror att det var alla vackra änglar som hade fest i himlen ikväll!!!
En stor sten föll precis från mitt bröst!! Jag kan andas ut.... Hua trodde för ett tag (några dagar) att vi, jag och min käre blivande make skulle bli fyra barns föräldrar... Mmm jättemysigt, men nej vi har redan 3 ädelstenar som förgyller vårat liv!❤

4 kommentarer:

  1. Åhhh andas ut! Och njut :-)
    Den där himmeln skulle jag kunna titta på i en evighet.
    Så otroligt vacker.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vackert! Ja du, fyrabarnsmamma, det hade varit nat... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi Karro,;) ja sådant kan sätta en på helspänn! Hoppas du har haft en skön dag! Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!