tisdag 5 juni 2012

Hjälp mej välja!

Har varit hos optikern och ögonen hade skött sig och inte stuckit iväg i styrka allt för mycket! Dock hade jag fått ett ganska så stort brytningsfel på vänster öga... Jo jo alltid ska de vara något;-)
Jag bestämde mej iallafall för att köpa nya brillor och det var absolut på tiden! Mina kära ögon kan få behöva få vila sig lite från linserna som annars sitter i jämt. Så ett par nya glasögon får de bli som en ny och snygg accessoar!;-)
Men nu måste ni hjälpa mej välja! Vilka av dessa par tycker ni att jag passar bäst i?
 Nummer 1!
 Nummer 2!
 Nummer 3!
 Nummer 4!
 Nummer 5!
Nummer 6!
Beslutsångesten är STOOOR så nu måste ni hjälpa mej;-)!

59 kommentarer:

  1. Nr 1 eller 4 tyckte jag du passa jätte bra i:) eller va fan du är snygg i allt bruden:)

    SvaraRadera
  2. 1 eller 6 tycker jag. KRAM Maria H.

    SvaraRadera
  3. Nr 1, 4 eller 5...inte så stor hjälp kanske :))/Lisa

    SvaraRadera
  4. 4 är också snygg men jag tycker du passar bättre i en mörkare båge:) Du passar jätte bra i glasögon! Maria H.

    SvaraRadera
  5. nr 1 eller nr 6 helt klart. Absolut inte 4 eller 3!

    SvaraRadera
  6. Du blev tuffast i nr 5 men du måste välja nr 6. Funderade ett tag på nr 1 men nej- du ska ha färg.

    Så 6 it is.

    //veroncia

    SvaraRadera
  7. Nummer 1 eller 4. Helt klart!

    Kram!
    Kicki

    SvaraRadera
  8. Jag tycker nr:2 & nr:5!/Ulle

    SvaraRadera
  9. Nr 6 tycker jag. Du passar skitbra i glasögon.

    SvaraRadera
  10. 1!!!!!!!!!!!!!!! skit snygga och passar dig perfekt.

    SvaraRadera
  11. 5 eller 6!! Ingen tvekan, de

    SvaraRadera
  12. Åh du var jättefin i allihopa men jag röstar för nr 1 eller 6.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Hej har jobbat som optikerass
    I 5 år och har hjälpt måånga med bågar ! Absolut nr 4
    Dom andra skulle jag inte kunna sälja till dig
    Med gott samvete tok för breda dina ögon åker
    Ihop , ser tokigt ut! Tack för en bra blogg! Hälsning Elin

    SvaraRadera
  14. Jag röstar som många andra på 1 eller 6, jättesnygga!
    Förlåt att jag va lite borta när du hälsade på mig innan:)
    kram

    SvaraRadera
  15. Jag får väl gå ifrån mängden och säga nr 3. Lite mer kantiga former passar dig! Men helst hade jag sett ett par kantiga glasögon som är något mindre. De flesta här kändes ganska stora (men det kanske alla modeller är nu?)

    Kram!

    SvaraRadera
  16. Nr 6! Även 1 och 4 funkar tycker jag. Men absolut inte 3.

    SvaraRadera
  17. Oj, vad många åsikter du fått. Jag tycker 1an och 6an!
    Och med tanke på dina tre söta trotskillar, jag tar alla tre så får du en 14åring i stället så kan du känna på vad som väntar...
    Kram

    SvaraRadera
  18. Nr. 1 var du jättefin i =)

    SvaraRadera
  19. Ingen tvekan, nr.6 passar dig bäst.

    Ha en bra kväll / Susanne

    SvaraRadera
  20. Nr 4 absolut! Och eftersom en optikerass. som har kommenterat här ovanför tyckte lika tyckte jag ju helt rätt! :)

    SvaraRadera
  21. Röstar för nr 4 eller nr6.

    SvaraRadera
  22. Nu har jag bestämt mig!
    1 eller 4!
    4 är grymt snyggt till din hudfärg och ditt mörka hår.
    Svarta brillor kan man lätt se lite blek ut i.
    Kram

    SvaraRadera
  23. 1eller 4 tycker jag!! :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  24. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  25. Nr 1 eller nr 6 passar dig bäst!

    SvaraRadera
  26. Många fina! Jag röstar på nr 5 :)

    SvaraRadera
  27. Nummer 5 är helt klart hetast! Du klär i glasögon! :)

    SvaraRadera
  28. Nummer 3 helt klart. Elisabeth

    SvaraRadera
  29. Helt klart Nr 4 tycker jag :))// Krickan

    SvaraRadera
  30. Nr 1 o i andra hand nr6, men du var klart finast i nr 1. / MVH Kerstin J.

    SvaraRadera
  31. På första plats sätter jag nr:5
    På andra plats hamnar nr:1

    SvaraRadera
  32. Nr:6 hamnar på 2:a plats å puttar ner nr:1 ;P

    SvaraRadera
  33. humh...
    inte för att vara "neggig", men jag tycker de ser för stora ut för ditt ansikte allihop,
    nu kanske du vill ha stora brillor och då är jag fel person att kommentera (känner dig ju inte så jag vet ju inte) vet ju inte heller om du läser kommentarer flera dagar efter... men iallafall,
    av de du visar är nr. 2 bäst, du passar i kontrasten de ger dig,
    annars ev. nr. 6...
    men
    jag tycker du ska prova "mindre" modeller.
    - sagt med all positiv välmening du kan tänka.

    SvaraRadera
  34. Nr 5 helt klart!!

    SvaraRadera
  35. Helt ärligt så tycker jag som förra inlägget.
    Testa mindre modeller. Det känns som de sticket
    ut utanför ditt ansikte för mycket.
    Lycka till!
    Kram Justina

    SvaraRadera
  36. Lägger min röst på 1 eller 6!

    SvaraRadera
  37. Är ju lite sent ute eftersom du redan beställt.... men gillar nr 2 & 6 bäst, fast alla var ursnygga!! Önskar att jag hade hittat några såna stora när jag köpte mina men med mitt smalra ansikte blev det bara inte bra :(
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!