tisdag 5 juni 2012

Morsdag present!

Har precis landat hemma efter att ha legat på en massagebrits hos bästa massören Mari! Jag fick en massage i morsdag present och Jonas hade så lägligt bokat tiden tills idag! Kanske kan han se in i framtiden och visste att jag verkligen skulle behöva den här massagetiden?;-) *fniss*
Jag säger bara, halleluja! Huvudvärken börjar sagt men säkert försvinna och jag känner mej sååå avslappnad i min nacke och rygg! Förmodligen satt de en mängd spänningar i nacken och i baksidan av huvudet som hon knådade bort! Spänningar så som tex att vara arbetslös...
Nu ska jag slänga upp benen i soffan, dricka vatten och relaxa ett litet tag innan det är dax att fräsa iväg till grannbyn!
Nu har jag bestämt mej för att jag ska unna mej en massage minst en gång i månaden hädanefter! Varför är man så dålig på att unna sig själv såna saker???

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du fick lite lindring! Får också ofta både spänningshuvudvärk och migrän.. blääh.

    Testar just nu ett hälsokaffe, som sägs ge lindring. (Läs mer hos mig)

    Kjolen passat du jätte fint i, absolut en keeper! :)

    Tess

    SvaraRadera
  2. Ja visst är man kass på det....otroligt dåligt! Jätte skönt när man gör det, men så fort det är över är man för snål...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!