fredag 1 juni 2012

Dagens....

Dagens dekoration....
Jag och mina cylindrar... Jo men jag gillar dem starkt! Denna gången får den agera "fruktskål" och dekoration på samma gång;-)! Enkelt, snyggt och stilrent!
Dagens outfit...
Den står Alfred för.... Ja smaken är som baken, delad! Han var sååå lycklig när han kom ner imorse och hade klätt sig helt själv! Söt som en liten rosenknopp!;-)
Jag hoppas att synen på att mixa så mycket mönster man bara kan försvinner när han bli lite äldre... Ja för annars kan det nog bli lite svårt att jaga flickor;-) *fniss*
Dagens tröttis...
Det kan vi skriva upp att det är Fabian som tar hem det... Är man vaken till nästan 22 igår kväll, så ja då är de ju klart att man är trött och grinig idag... Idag blir det nog lugna puckar för honom och soffhäng för hela slanten!;-)
Dagens cooling...
Är Douglas! Jag undrar  just om han varit ute på bimbo/tonårsbloggar och spanat in deras bilder med putande läppar?;-) Cool är han iallafall min älskade lilla 7-åring!
Dagens snusk och slusk....
Japp det blir jag de... Huvudvärken sitter fortfarande kvar och jag fick börja min morgon med 2 alvedon...:-(
Håret är snuskigt fett och jag går omkring med myskläder och drar... Osminkad och så ful som jag bara kan göra mej!
Och ja jag har petat upp glasögonen med fingret, jag brukar inte ha dem så där långt upp;-)

Dagens att göra:

  • Städa
  • Handla
  • Förbereda för kalas i helgen
  • Köpa presenter
  • Fixa mat för kvällen
  • Fräscha upp mej inför morgondagen
  • Försöka bli av med huvudvärken
  • Försöka bli på bättre humör

4 kommentarer:

  1. Dina barn är ju bara för härliga ;)) å du är skit snögg!
    Ha en underbar och hoppas huvudvärken försvinner! Massor med kramar/ Katarina L

    SvaraRadera
  2. Ett tips för huvudvärken: 2 alvedon och 1 ipren. Dosen kan tas 3 ggr/dygn och det hjälper. Blev rekommenderad den för ett tag sedan och provade. Kanonbra. Hoppas att du blir bättre och du har en härlig blogg!!!!

    SvaraRadera
  3. Ni är ena sötnötter, allihop! Trevlig helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Sötnosar är ni allihopa!
    Gillar din kreativa sida. Du är så pysslig.
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!