måndag 18 juni 2012

23 busiga ungar!!!

Igår eftermiddag hade Douglas och hans kompis Tilde barnkalas! Hmm det var på tiden med tanke på att de fyller i mars och april;-)
23 busiga ungar kom och förgyllde deras eftermiddag! Vi gjorde det smidigt för oss och hyrde en lokal som ligger precis brevid oss!
Paket i massor fick dom, och ja jag ska inte sticka under stolen med att jag var en gnutta avis på dom som fick slita upp så många paket;-) Älskar verkligen att få paket själv! (Så den dagen jag och Jonas gifter oss och möjligtvis kommer att få presenter. Då kommer jag att vara den som öppnar och han kommer snällt att få sitta och titta på *mohahah*)
 Vi körde 5 kamp med alla barnen! Guuud va roligt det är! Alla olika slags kamper, allt ifrån att sikta rätt i en flaska till att ta ett bett från ett äpple i en hink med vatten och sen ner med huvudet i mjöl för att leta sockerbit till att linda in varandra i toa papper...;-)

 Tävlingsugna barn som gick ifrån kalaset dygnsura... Förlåt alla föräldrar;-)
2 timmars kalas försvann på ett kick och Douglas somnade med ett leende på läpparna igår! Han var såååå nöjd!

3 kommentarer:

  1. Vilket kalas! Tror söron han vart nöjd:)
    Kram på er fina ni♥

    SvaraRadera
  2. Hihi gu va kul! Det kan jag tro att de gillade skarpt:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vilket kul kalas:) blir nästan lite avis;) anordna ett för vuxna och med lite vuxendricka så kommer ja direkt;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!