onsdag 20 juni 2012

Gammalt blir till nytt!

I förmiddags var jag hos min vän Emma! Hon brukar ha rensning ur sin garderob väldigt ofta och jag är då där och norpar kläder direkt!;-)
Idag hade hon inte rensat ut något, men jag behövde en sommarklänning och då gömde sig denna söting i hennes garderob som fick bli min! Perfekt när gammalt för henne blir till nytt för mej!;-)
Dock fick inte en BH plats i den, så idag kör vi det fria stuket och låter dom ligga där innanför och svajja... Dock formar sig brösten som en limpa, men vad gör väl det när klänningen är fin?;-)
Nu ska jag packa fikakorgen och dra iväg på sommarfest på Alfred och Fabians förskola!!!
Och ser ni i bakrunden? Solen skiner från en blå himmel och det är sommarvarmt ute! *jiiiihhhhaaa* Välkommen sommar!!

1 kommentar:

  1. Superfin, såg dig lite snabbt på Hemköp innan och tänkte precis att det var så fint med kort klänning... själv fick jag nämligen ta långkjolen idag för benen var extremt orakade :(
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!