lördag 2 juni 2012

Superkallt och superkul!

Mannekänguppvisningen gick finnemang och jag snubblade inte en endaste gång;-)!
Jag fattar inte varför jag blir såååå nervös varendaste gång jag ska gå och visa upp kläder?? Det är ju såååå in i norden kul och man blir sååå peppad och glad av alla människor som tittar på oss, så när det är slut så vill man bara mer och mer;-)!
Jag hade assnygga kläder på mej och förstås fick några följa med mej hem;-)
Det var verkligen superkallt ute och det blåste isvindar, men det var ju uppehåll!;-) Kan säga att jag frös en hel del om min kropp när jag språngade iväg iförd kort korta shorts och linne och bytte om i ett tält som nästan blåste bort;-) Men det var verkligen superkul och jag hoppas jag får vara med på såna här grejer fler gånger! *blink*blink*
Detta är vi som gick för butiken People idag! Visst är vi snygga!?! Dock blev bild kvalitén inte det bästa och någon personlig fotograf fick jag inte tag på som kunde ta kort på mej/oss... Och de var lite synd, för de hade varit sååå kul att fått visa upp oss här på bloggen hur snygga vi var när vi gick!;-)

4 kommentarer:

  1. Min mannekängkarriär började och slutade 1988. Kort men succefull...

    SvaraRadera
  2. Så klart det gick bra. Det visste jag.

    Förstår om det var kallt. Burr...

    SvaraRadera
  3. Kul!
    Klart det gick bra. Du är ju super kvinna!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul!! Förstår att du vill mer!! :-)

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!