måndag 4 juni 2012

Kan inte riktigt bestämma mej...

Köpte en ny härlig vit kjol i lördags på People, men nu vet jag inte om jag passar i den? Tycker att det är sååå grymt snyggt på alla andra. Men när jag sen själv får på mej den så känns det liksom en gnutta konstigt... Men så är jag nästan med allt nytt, jag måste liksom få vänja mej vid modet innan det liksom sjunker in i mitt huvud att det är snyggt;-)
Men jo jag ska nog vänja mej vid denna eller? Hiss eller diss?;-) Ska jag lämna tillbaka den eller ska jag behålla den? Åhh ett BIG I-landsproblem jag vet... *blink*blink*
Linnet och armbanden kommer oxå från People!

14 kommentarer:

  1. It's a keeper!
    Du är jättesöt i kjolen!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt!
    Prova att kombinera den med ett linne som sitter åt, så får du en annan känsla också.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jooo, behåll! Snygg - både du och kjolen!

    SvaraRadera
  4. Du är jätteSnygg i den!!!! :)

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Perfekt till sommaren.

    SvaraRadera
  6. Super fint och somrigt - it´s a keeper :)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Den är ju sjukt fin!
    Behåll :-)

    Kram

    SvaraRadera
  8. It´s a keeper! Superfin och härligt somrig! :-)
    Och du är fin i allt. Som vanligt.. *avis* ;-))

    Kram M!

    SvaraRadera
  9. Klart du ska behålla!! Så fin! Och det är så snyggt med vitt till ditt mörka hår.

    SvaraRadera
  10. Klart du ska behålla den =)
    Frida

    SvaraRadera
  11. Supersnygg! Klart du ska behålla
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!