måndag 4 juni 2012

Att välja sina strider...

Imorse kom 2 snickare från Uffes Bygg och skulle sätta upp överskåpen över kylen och frysen! Just sånt här är det mest spännande som finns tycker mina grabbar!;-) Så för att få den bästa utsiktsplatsen till deras "arbetsplats" satte de sig på barbordet och intog sin frulle! Det var sååå spännande att se på vad snickarna gjorde;-)
Och ja man väljer sina strider... De åt iallafall upp sin frukost när de fick sitta där på bordet, vilket de sällan aldrig gör när de sitter vid matbordet brevid mej...
Och nej jag har aldrig påstått att vi är en vanlig familj som är ordningsamma och sitter just vid matbordet när vi äter... Nej vi är ju mer familjen Tajkon, men de visst ni ju redan;-) *fniss*

Själv har jag huvudvärk även idag... Bajshuvud, skär snart av det från kroppen... *suck* Kan snart inte tänka klart...

8 kommentarer:

  1. Äsch så länge dom åt och hade det bra right. :)

    Men uscha! Hoppas att huvudet känns bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Som sagt, det var ju ingen strid som hade gett något mer än gap och skrik ändå.
    Med grabbs i blåbrallor i köket hade jag också suttit på köksbordet! ;)

    SvaraRadera
  3. *ler* Ibland får det gå som en "tråd i röret". Det är ok tycker jag. Och jag håller med Ting. Män i blåställ? Då sitter man på köksbordet! hahaha

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Speciell händelse kräver speciella regler!
    Du - du måste kolla så du inte har nån nerv i kläm i ryggen eller nåt.
    Vanligt bland småbarnsmammor och ger en helvetisk huvudvärk.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det snart släpper!
    Klart man ska ha bästa utsikten när något skojigt händer :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ha ha Goa ungar:)
    Fy din huvudvärk har ju hållt i sej länge nu, hoppas det släpper snart! Krya på dej kram kommer här:)

    SvaraRadera
  7. Bättre att skara av kroppen från huvet ;-)

    SvaraRadera
  8. Skära... ursäkta min sjuka humor "öööööööhhhh"
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!