torsdag 7 juni 2012

Ni är tametusan BÄST!!!!

En STOR blöt och varm slängpuss vill jag ge till er alla som läser min blogg! Och framför allt till er som kommenterar! Jag blir sååå grymt glad av alla era kommentarer! Ni var grymma att tycka till vilka glasögon jag passade bäst i, tack, tack, tack!!!
Har precis varit i grannbyn på aoptik och lämnat in alla 6 par glasögonen! Velade ända in i det sista, men nu är dom beställda och iväg skickade och kommer om ca 2 veckor! Vilka de blev? He he de berättar jag inte förrens jag får dem, en liten cliffhanger;-)
Några av er tyckte att jag absolut inte skulle ha så stora glasögon, medans andra tyckte att jag skulle ha de största! Det är kul med glasögon för det förändrar en sååå himla mycket i både form och utseende!
Här är några av de par som jag haft genom åren! Några små, några stora, några mindre och några väääldigt trasiga;-)
Och jaaaa jag är en samlare.. De är nog inte många i vår värd som samlar på sina gamla trasiga glasögon?! *fniss* Men det gör jag och jag är ju inte heller så normal;-)

I vilket fall som helst är ni tametusan de bästa läsare man kan ha! Tack snälla för att ni hjälpte mej i glasögondjungeln!;-)

5 kommentarer:

  1. Åå så missade ja detta. Kanske kan få tycka ändå. Bland de fyra första gillar jag de i vänstra hörnet längst ner. :)) du ser smart ut i de :)

    SvaraRadera
  2. Puss tillbaka ❤
    Blev sugen på nya brillor jag också :-)
    Spännande att se vilka du har valt.
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Av dina tidigare brillor måste jag säga att jag gillade andra paret till vänster bäst...
    Ska bli intressant och se vad det blev den här gången.

    SvaraRadera
  4. Av de 8 gamla så var du kanonfin i de 3:e paret, passade ditt ansikte kanon.
    Du är jättevacker på den bilden, de andra paren är lite för stora för ditt ansikte.
    Tycker jag :-)(en som läser din blogg men inte känner dig)//Lotta

    SvaraRadera
  5. Du passar ju för katten i de flesta glasögon...
    Läste ditt inlägg nu om din löptur och din trötthet. Jag skulle också gissa på järn (testa järntabletter eller dryck, det är ju inte farligt) och framför allt: dra ner på ditt tempo. Du verkar vara överallt hela tiden, ingen vila ingen ro osv.
    OCH ta hand om dig, inte bara alla runtomkring dig ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!