torsdag 26 april 2012

Torsdag morgon!

Vi stannade bilen på gården runt tolvtiden inatt och resan hem gick jättesmidigt, ja iallafall för mej som satt bredvid och kunde halvsova;-)

Alfred tyckte det var morgon redan kl :05:50 imorse, det tyckte förstås INTE jag, så jag tackade för att bolibompa fanns att sätta på så kunde han sen krypa intill mej och titta på det medans jag kunde halvova vidare en stund till;-)
Nu ska vi packa in oss i bilen och köra till förskolan! Idag stundar dag nummer 4 på inskolningen för Fabian och idag ska jag lämna honom själv en stund! Han gillar verkligen att var där och det glädjer mitt mammahjärta!
Alfred får följa med idag och vara med oss på inskolningen! Har ingen barnvakt så då får det bli så här!;-)
Herrejösses redan torsdag idag! Vart har denna tagit vägen?;-)

1 kommentar:

  1. Det är en STOR fördel att han trivs.
    Jätteskönt!

    Härligt att bilfärden gick bra.
    Nej morgonen ska helst inte börja före 7 :-)
    Jag vaknade dock också tidigt idag.

    KramarK

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!