torsdag 19 april 2012

Har du ätit choklad?

Alfred kom upp och satte sig i soffan brevid mej, jag frågade om han hade ätit choklad? Han svarade : -Öhh nej absolut inte.. Hmm konstigt hur man kan ha choklad runt hela munnen då;-) Nej men den chokladen åt han ju igår.. Jo tjena så bra han är på att ljuga...;-)
Nu måste jag hitta ett ännu bättre gömställe att gömma godiset på... Men vart? Det spelar ju för tusan inte någon roll om jag lägger det i taket så nosar dom ändå upp det och klättrar upp och tar det;-) Garaget kanske?;-)
By the way... Kolla in hans flin, tänk att lite choklad i magen kan få en att bli så nöjd...;-)

5 kommentarer:

  1. Hehe, avslöjad! ;-) Det var som när mina tjejer stod och blånekade på frågan om de använt mitt smink när de var små...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Han ser supernöjd ut!!
    Och nej, skulle han är ätit choklad?! Inte då.... ;-D

    SvaraRadera
  3. Choklad gör en toppenglad ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!