onsdag 25 april 2012

På väg!!


Sitter i bilen och är på väg ner till Malmö! Outfiten byttes till den svarta underbaringen från plain vanilla istället för den andra som jag visade imorse! Jag har provat och provar hela eftermiddagen och kom fram till denna! Jag är nöjd och känner mej mycket snygg samtidigt som jag är " klädd"!;) Jo för det ska man tydligen vara, ja alltså rätt klädd;) Känner mej som en bonde när jag ska på såna hör glamorösa grejer;) Men jag älskar det!!!;) *fniss*
(Bilderna fick tas lite snabbt hemma på min outfit, så kvalitén på dem är inte dom bästa. Men så är det när man aldrig kan vara i tid och Jonas stog i hallen och stampade och frågade om jag snart var klar;))

Ikväll måhända det blir ett eller kanske två glas bubbel, inte helt fel så här på onsdagen! Nej för det är ju inte varje dag man får gå på invigning och dricka bubbel;)!!!

11 kommentarer:

  1. Skitsnygg (som vanligt)!
    Klart du ska ta lite bubbel. Lill-lördag och allt. ;-)

    Ha en underbar kväll nu då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. du är jättefin! älskar skorna!

    SvaraRadera
  3. Kanonsnyggt!!!
    Kram Mona L

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga skor! Ja du va oxå snygg så klart! ;)

    Ha så skoj o ta tre glas bubbel när du ändå är i farten!

    SvaraRadera
  5. SNYGGING:) hoppas ni får en riktigt rolig kväll, ta några extra glas champagne;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åååå, vad roligt!!! Klart att det får slinka ner lite bubbel!!! NJUUUUT av att vara glammig kvällen till ära!!

    Och tack för tipsen på foto-apparna! Har tyvärr inte någon "ny" att tipsa dig om för du hade de jag har...:-) Nu ska jag också fixa instagram.

    Kram på dig snygging!

    SvaraRadera
  7. Snygging!!
    Hoppas att det var supertrevligt :-)
    Kramar
    K

    SvaraRadera
  8. Ha superduperkul! Du är jättefin!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!