tisdag 24 april 2012

Familjen trött...

Vi får nog utnämna oss till den tröttaste familjen som går i ett pa skor....
Alla bara suckar när klockan ringer 7:15 och hade vi alla fått välja så hade vi legat kvar i sängen ännu;-) Men nu får vi inte välja, så det var bara att gå upp!
Trots en hel natts sömn på måååånga timmar så är jag ändå superstrött och det känns som om jag inte sovit något inatt... Vet inte vad felet är? För lite sömn eller för mycket? Ja det är svårt att få en bra balans...

Vid frukostbordet var det full diskussion om flick och pojkfärger... Alfred älskar färg och som för övrigt ser ut som ett litet färgsprakande färgpaket idag, hävdar att rosa, lila och rött är flickfärger. Medans Douglas säger att det inte finns några flick eller pojkfärger! Jag håller så klart med Douglas, och det bord ju förstås Alfred oxå göra med tanke på att han bara har "flickafärger" på sig idag;-) Ja ja söta är dom iallafall när dom sitter där och diskuterar hett;-)

1 kommentar:

  1. Tummen upp för Douglas!
    På em hörde jag Cajsa säga till kompisen: Vadå kill och tjejleksaker? Det finns väl bara barnsaker!
    Då blir man varm i hjärtat! Mina ord går in! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!