torsdag 19 april 2012

Hooks Herrgård!

Innan påskhelgen fick jag ett mail av en gullig läsare! Hon berättade att det skulle bli en ledig tjänst i receptionen på Hooks Herrgård! Jag var inte sen och nappade på erbjudandet direkt! Jag ringde upp men då var tjänsten tyvär redan tillsatt... MEN hon ville ändå träffa mej!
Så idag klockan 10 hade vi bestämt träff ute på den underbart vackra herrgården! Just nu fanns det inget jobb ledigt. Men skulle det dyka upp något så är både dom och jag intresserade för varandra;-) Så nu gäller det bara att hålla alla tummar och tår att detta går vägen och att det blir ett ledigt jobb snart, typ imorgon;-)

11 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår!!
    Väldigt vackert!

    Kram
    K

    SvaraRadera
  2. Det ska vara så fint där, har jag hört! Vår företagsgolf hålls där i år! Synd man inte spelar... ;D
    Jag håller tummarna för dig, söta.
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag har också hållit tummarna för dej idag!
    Kan säga att jag fick exakt samma chans som dig, träffade dom men det fanns ingen ledig tjänst. 1 månad senare så ringde dom. Nu jobbar jag min sista helg på herrgården och det känns såklart lite vemodigt!
    Ha det gott! (så syns vi kanske på ica nära framåt)...
    Kram på dej/malin

    SvaraRadera
  4. Då håller vi tummarna att det kommer upp något!
    Skulle passa dig.
    Kram Justina

    SvaraRadera
  5. Håller både tummar och tår så hårt ja bara kan:)

    SvaraRadera
  6. Vad är det där för iPhone app? Snälla svara i ett inlägg med dina favorit foto appar.

    SvaraRadera
  7. Åh heja dej!!! Håller tummarna, stenhårt! Det hade ju passat dig superbra!

    SvaraRadera
  8. Vilket trevligt ställe det såg ut att vara!
    Och roligt att hon ändå ville träffa dej, vips dyker det upp ett jobb=kul!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Oh hejja....jag håller alla tummar jag kan! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!