lördag 7 april 2012

Att bara vara!

Det är så härligt att vara här och bara vara! Inga jobbig måsten, ingen jobbig tvätthög som skriker efter en, inget plock och inga uttråkade ungar...
Nej vi bara är här i stugan, bara tar tiden som den kommer och det är precis detta som jag just nu behöver och jag njuter i fulla drag! Och ja det kanske ni märker;-)

Jag ska strax klä på mej och så ska jag och Annelie ta oss en lååångpromenad i solskenet! Bara hon och jag, ingen barnvagn att skjuta på och inga män som gå i snigelfart;-) Nepp bara vi, solen och massssor av prat!!! *lovley*

4 kommentarer:

  1. Kan knappast bli en bättre start på dagen, ha det så skönt!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad härligt!
    Ha en skön Påsk fina Karro.
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Låter fint, lugnt och mysigt!

    Påskkramar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!