måndag 30 april 2012

Soldyrkare!!!

I början av veckan lovade dom sol och värme, något dom visst hade jäkligt fel på... För någon sol och värme har vi inte haft på hela helgen här nere... Men idag kom den älskade solen och jag som är en sann soldyrkare klädde förstås av mej och har legat i solen en stund och mojsat mej;-) Om det var kallt? Ha ha ja som bara den, men vad gör man inte för att få lite fina fräscha fräknar?!;-)
Hoppas att detta nu är början och att vi får en lååång, varm, solig och härlig sommar!!!
Inte klokt någonstans att det redan är 1 maj imorgon! Vart har den här våren tagit vägen?
Nu ska jag åter hoppa ut till min stol och sol! Bäst att passa på när den är framme!;-)

3 kommentarer:

  1. Våren? Du menar den som aldrig var? Typ... (Jo kanske någon vecka där i mitten av Mars). Hihi!

    Visst är det härligt. Idag har det varit lite molnigare här (men relativt skönt), men igår satt jag och solade mig på verandan, när solen lyste som skönast. Visst är det underbart?! :-D

    SvaraRadera
  2. Vi har också SOL fast varmt. Svettvarmt. Som sommar.
    Det är underbart!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. UNDERBART !! Idag ska jag försöka få mig lite tid ute i en stol !!
    Förmodligen får jag placera den stolen i sandlådan, men va tusan, det är bättre än inget !!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!