måndag 16 april 2012

Ett "nytt" bord!!

Igår eftermiddag fick vi ett sånt där härligt infall på shopping! Våra kompisar skulle sälja sitt ekbord och vi var snabba på att haka på och köpte det för en lite summa pengar! Vi skulle ju egentligen ha ett vitt STORT bord med vita stolar... Men det blir inte alltid som man har tänkt sig och jag hoppas att detta kommer att bli kanonbra till nya fina vita stolar! (Jag vet att det kommer att bli kanonbra;-))
Så här ser det ut och ni får ursäkta de urkassa bildkvalliten... Och de röda stolarna får ni liksom tänka bort, de passar inte in så bra med rött och ek;-)
Även tripp trapp stolarna ska få sig en omlackering till vita!
Så när vi får skivan till skänken så ska köksbordet flyttas ut till vårt "fåtöljrum! Så nu ska det bara införskaffas vita stolar och jag tror banne mej att jag ska fixa det redan denna veckan! Man vill ju faktiskt få allt klart någongång... Nu har köket stått så här "omkastat" i fleeera veckor och jag börjar bli sjukt trött på det nu... Lite ordning och reda får det bli här på Bokgatan!;-)
Har ni några bra förslag på vita snygga stilrena stolar som helst inte är allt för dyra?;-) Ös på med förslag vettja!

5 kommentarer:

  1. http://www.mio.se/ImageVaultFiles/id_2332/cf_217/melvin_19148.png

    Den här kanske??

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Tjusigt du!!
    Fast jag gillar de röda stolarna... de är läckra!

    Hoppas du sovit gott inatt.
    Många kramar
    K

    SvaraRadera
  3. Titta in till mig får du se vad pärpalt är.
    Klart du skulle gilla det skarpt :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. ooh dom röda stolarna är faaaantastiska! :D har tyvärr inget tips om vita stolar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!