fredag 13 april 2012

Sista helgen...

Sitter här och finurlar lite innan jag ska baxa iväg mej för min sista helg på jobbet... Det känns sååå jäkla trist och jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag var motiverad till att jobba...:/

Humöret på mej och barnen har varit hemska idag... Våra berömd stubiner har brunnit upp innan de knappt har kommit dit... Speciellt på mej och Fabian, vi har verkligen samma humör... Både på gott och ont;)
Nu ska jag bara vänta in min kära sambo och sen ska jag åka! Han var tydligen lite sen, så vi kommer nog att ses en halv sekund idag när han hoppar ur bilen och jag i... Så kan det bli ibland;)!

Vad hittar ni på ikväll? Något som kan få mej sjukt avis?;)

10 kommentarer:

  1. Nä, inget latjo, funderar på att ta mig till butiken och hyra film. Men vet inte om jag orkar. Borde träna, men maken e tok trött så han orkar nog inte vakta barnen den timmen.

    Sv: JO kameran kommer me på galan!! :-)

    SvaraRadera
  2. Just nu sitter jag och tittar på "Madicken"! Nostalgi. :-D
    Egentligen skulle jag ha tränat idag, men jag har dels lite känningar i halsen och sen behövde jag mysa lite med familjen idag kände jag. Det var rätt många dagar sen vi var hemma allihopa samtidigt på kvällen.

    Lite vin kanske! (Avis?) :-D

    SvaraRadera
  3. Middag på Gordon Ramsey restaurang i London kanske kan få dig lite avis kram Victoria

    SvaraRadera
  4. Som nybliven singel ska jag dra till gymmet en fredagskväll för att ha något att göra. Jag har varit "ensam hemma" en hel vecka nu under påsklovet och ännu en kväll i soffan lockar inte. Så jag tänkte ge löpbandet en rejäl omgång och sedan njuta av kvällen. Ha en dra kväll på jobbet!

    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Här ska det mysas med maken framför tvn. Ska bara få våra små frön i säng sen blir det lugn och ro. Fredagen är ta mig tusan bäst, hela helgen att se framemot.

    Hoppas du kan hitta motivation och inspiration att jobba din sista helg, jag vet att du fixar det galant!

    SvaraRadera
  6. Förstår helt.. När det är klart att man ska sluta så vill man ju liksom gå på stört. Men du är ju stålkvinna så det fixar du :D
    Själv soffar jag med godis (som jag absolut inte skulle äta)

    SvaraRadera
  7. Söta...
    Jag har varit på AW, och SNACKA om att du ska ha AW efter denna helgen!!!! Hoppas du ändå får go´arbetslust. Nu har jag duschat och hoppat ner i bingen för att glo på Let´s dance...
    Kram snäckan!!

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt med ditt jobb! Har nog missat vad som hänt men hoppas att det löser sig för dej!!

    Här har kvällen tillbringats i soffan framför Let´s dance... och godis förstås :)

    Trevlig helg önskar jag dej.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Jag tror att allt har en mening.
    Så är det säkert för dig också...
    Du kommer säkert att hitta något nytt och spännande att göra.
    Men lätt är det inte innan alla bitar faller på plats.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tänk! Snart kan du oxå mysa med familjen och dricka vin på fredagen! :) och lördagen!! ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!