torsdag 5 april 2012

I mål!!!!!

*wwwwwiiiiiiii* Idag visade vågen på 66,3 och därmed har jag kommit i mål på min utmaning som jag startade i augusti!! -20,3 kg på 8 månader och jag känner mej som en ny människa!
Dock vill jag ju så klart gå ner några ynka kilo till och det hoppas jag på att jag når;-)
Men i helgen ska det frossas i både godis och god mat och då tänker vi inte så mycket på vikten;-)

By the way, så ser det tyvärr inte ut som om det är något blufföretag. Utan att det är NÅGON idiot som tagit ett lån på mej... Det äckliga är i så fall att jag måste ha fått mina fakturor hem i min egen brevlåda och NÅGON då varit och tagit dom? Fy faaaan säger jag bara. Vad finns det för röttägg??
Snacka om att känna sig iakttagen och kränkt...
Självklart tänker jag ju inte betala dessa pengar, utan det ska ju självklart denna NÅGON få göra själv och dennes kontonumret är nu skickat till polisen!

Faaaan att man aldrig kan få vara glad och nöjd någongång... Det sägs att det ofta kommer 3 onda saker på raken och nu är jag uppe i 2... Först en kick i röven från jobbet, sen detta och vad kommer sen????:-((

12 kommentarer:

  1. stort grattis till målvikten! :D

    hoppas dom får tag på idioten som gjort sådär mot dig!

    SvaraRadera
  2. Du är grym!!!! Stort GRATTIS...


    VILKEN jävla skit som gjort så mot dig..hoppas verkligen att det får tag på skithögen...Å du Caroline du är en klippa så enormt go och stark du kommer fixa detta galant..stor stor påskkram till dig och din fina familj njut nu i sockret..fast jag vet att du kommer bara äta ett par stycken för du kommer tuýcka att det inte är så gott...;)) Sanna

    SvaraRadera
  3. Söta...
    Grattis till målgången!!!
    Du är fantastiskt duktig!
    Låt nu inte idioter ta den lyckan ifrån dig, utan tänk att det bara är materiella ting.
    Önska dig nu en brevlåda med lås på av påskharen! *ryser* Fy fasen att de har varit och pillat i din post, alltså....
    Ha en skön skärtorsdag! Vi ses på Blåkulla! Hahaha!
    Kram på dig.
    Madde

    SvaraRadera
  4. Grattis till målvikten.
    O hoppas dem får tag på den där idioten! Ha en bra dag o Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!! Du har verkligen varit makalöst duktig! Skönt nu inför påsken, nu kan du äta massa godsaker med gott samvete. :)

    Och du, försök släppa den dumma räkningen. Nån idiot ska i te Sabba din semester. Du kommer inte behöva betala den och du kommer hitta ett mycket bättre jobb!

    SvaraRadera
  6. Grattis till målgången!
    Lycka till med det andra eländet, hoppas ni får tag i idioten!
    Kram och Trevlig Påsk

    SvaraRadera
  7. Först och främst - Du är GRYM!

    Angående det tråkiga.... Jag funderar på om psykot jobbar på posten i så fall? Och har tagit fakturorna där?

    SvaraRadera
  8. Grymma Karro, du är min idol!!

    Men den idioten som har tagit lån i ditt namn hoppas jag får det riktigt jävligt!!!

    Hoppas du kan koppla bort det i helgen och njuta av en lång o skön påskhelg! Kram

    SvaraRadera
  9. Yihaaa! Grattis!

    Kräks på de som lånat på ditt namn.

    SvaraRadera
  10. Wohoo! Grattis gumman, du ar sa duktig!!

    Fy vad obehagligt det dar med lanet... Hoppas det fixar sig...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis! Så otroligt duktigt jobbat!! Jag är inte riktigt i mål ännu, men nu är det bara lite mer än en vecka kvar tills vi är på väg till Thailand så jag ska köra hårt de här sista dagarna! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!