måndag 2 april 2012

Påsklov!!

Vi har nyss ätit frulle och satt lääänge och åt! Är det lov så är det och då får man passa på att sova länge och bara vara!
Man vet ju faktiskt inte när jag kommer att kunna vara hemma med mina kära kids ett helt lov nästa gång? Kanske är det här sista gången? Så japp jag njuter extra mycket!!;-)
*skrattar till* Blev så full i skratt nu när jag berättar va mysigt vi har det och bara är... 2 tv apparater, en dator och en ajfån med bolibompa på, ja allt detta är igång på olika våningar där vi alla sitter och ugglar... Usch hemskt egentligen om man tänker efter... Nej här kan vi ju inte sitta. Kanske borde vi spela spel eller något? Eller så drar vi på oss målarkläderna och fortsätter att måla räcken och så kan jag ju ta lite nytta av barnen! Japp de kan ju faktiskt slipa lite och ja varför inte måla!!;-)

För övrigt känner jag mej lite snorig och har halsont... Inte alls roligt med tanke på att jag har min utmaning i påsk då jag ska springa 9 km... *grrr*  Kurrering och mycket C-vitamin, sen är jag nog på banan igen!;-)

5 kommentarer:

  1. här är det påsklov under nästa vecka :)

    SvaraRadera
  2. Åh va mysigt med lov. Njut!
    Och förkylningen var ju bra trist. :( Mitt bästa tips för en ond hals är honungsvatten. Äckligt men effektivt.
    Krya massor!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina killar du har!!!
    Mot förkylningen skall du tugga på rå ingefära... starkt och gott!
    ha en bra dag! =)

    SvaraRadera
  4. Här har vi påsklov nästa vecka.. men det är inte så stor skillnad mot vanligt, jag jobbar och mina barn vill inte leka med sim mamma längre. Det är bara träningar och kompisar som gäller ;-)
    Kram o krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Njut av tiden och slöa om ni vill! Här hemma är det mest gnäll från lillebror hela dagarna och att måla när han är vaken är inte att tänka på, och knappt med Judit hemma heller - hon vill bara "hjälpa till".
    kram j.
    PS. vet inte om jag sagt det innan men jag är ju grymt impad av dina löparrundor - klart du kan hänga på Annelie

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!