söndag 22 april 2012

Lika pinsamt varje gång...




Idag har vi rensardag i garaget... Det var fyllt från tak till golv, gud i himlen va mycket skit man samlar på sig...
Jag avslutade det hela med att åka och panta flaskor och burkar. Lika pinsamt varje gång man gör det. Typ; hej här kommer jag och vi gör inget annat än dricker läska och öl;). Men detta bärget har vi samlat på oss sedan i jul så det var kanske dax att panta nu?!;)
Nu har vi lovat oss själva att inte låta de bli så där stökigt och rörigtigen. Nu ska vi slänga lite pö om pö och ta med oss tomflaskorna typ varje gång som vi storhandlar och panta dom! Lova går ju, men det är en ju en annan femma att hålla det;)

4 kommentarer:

  1. Haha! Känner igen den där känslan..... ;-)
    Än värre när man haft fest och det är ölburkar till FÖRBANNELSE... *harkel*

    Ha en skön söndag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hihihi, samma sak händer alltid hemma på min gata även fast man lovar att bli bättre på att panta och slänga.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. haha jag känner oxå igen det där. Lite som att: hej hej nu ska vi panta flaskor för vi är helt bankrutt för vi har druckit så mycket dricka =)
    Inte det roligaste man gör men ack så bra för miljön. Värt att tänka på!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej där fina du! :)
    Ville bara kika in & önska dig en fortsatt trevlig kväll. Och när jag ändå är här kan jag tipsa om min tävling som jag har i min blogg. Du kan vinna en smink goodiebag :) KRAM <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!