söndag 8 april 2012

Det gick tungt idag...

Har varit ute även idag på en tur i skogen! Idag blev det en 6 km lång runda, en jäkligt tung runda... Men det gick ändå ganska så snabbt, 6 kilometer på 33 minuter är ju inte så illa pinkat?;-)

Benen kändes som stora timmerstockar efter fredagens långpass och all godis och vin som jag har stoppat i mej under helgen stod mej upp i halsen...
Men nu är rundan klar och jag mår sååå bra och är stolt över mej själv, igen!;-) (Sorry alla om ni tycker jag tjatar för mycket om min träning? Men jag måste bara få skryta av mej lite, det får man va?;-)) Tur att jag hade Annelie med mej idag som kunde dra mej runt! Hade inte hon varit med så hade jag nog gett upp efter bara 3 km...

Har suttit en sväng i solen! Den strålar med massor av underbara strålar idag, dock är vinden väldigt kall... Men man kan inte få allt här i livet;-)
Imorgon ska vi åka hem igen... Hur kan 4 dagar gå så himla fort?? Fast vi kanske inte kan åka hem? Nej hur i herrans namn ska vi få in Jonas i bilen?  Ja där får vi något att klura på;-)

5 kommentarer:

  1. Skitbra ju. Du springer ifrån mig idagsläget! Fusk! ;-)))

    Aj, hoppas gubben mår bättre. Ryggskott är inget trevligt. Men går det inte att se på akuten om det är ryggskott eller diskbråck? :-(

    SvaraRadera
  2. Du är duktig som kämpar på! Vi har också haft underbart väder och varit ute hela dagen :-)

    SvaraRadera
  3. Skönt att Jonas är hemma i alla fall! Men han kan väl inte jobba så ont som han har??!! Och då kan ni ju stanna några dar till??! =) För då lovar jag att vi kommer och hälsar på imorrn!!
    Kram på dig, duktiga du!

    SvaraRadera
  4. Gillar att du skriver om träningen och om hur det går! Det inspirerar mig att fortsätta träna själv! :) och visst känns det tungt när man stoppat i sig en massa onödigt en sån här helg, men samtidigt känns det bra för man får ju mindre lust att fortsätta "moffa" i sig godis pga att det påverkar känslan, när man springer, så pass mycket som det faktiskt gör. Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Bra gjort, springa är så jobbigt....
    Aj inte kul med ryggskott, hoppas det går över fort!

    Glad påsk
    Kram Johanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!