lördag 5 september 2009

Familjemys!


Igår kväll åt vi kräftor. Douglas hade sett fram imot att äta dom där "röda krabborna". Han tog upp en och slickade lite på skalet men slängde genast ner den igen och sa att det luktade sjö. Och så gjorde han en äckelmin. Jonas åt några stycken. Så det slutade med att jag satte i mig nästan alla själv. Det blev väl en så där 20 st kräftor. Men mums va det var gott!!Sedan när den lilla mannen i huset somnade så blev det Wii spel. Vi bowlade, och jag förlorade. Och gissa vem som vann? Jo det gjorde Douglas, som vanligt får jag tillägga. Han har sådan tur ungen.....Egentligen ska jag inte sitta här och fördriva min dyrbara tid iklädd morgonrock. Jag ska nämligen städa för ikväll ska vi på cykelfest. Vi har blivit tilldelad den stora äran att servera efterrätt! Så det är tur att det är lite mörkt ute vid den tiden, för då slipper jag städa alla vrån;-)

Jag går in på mera detaljer om vad en cykelfest går ut på imorgon för er som inte vet!
Ha en underbar lördag det ska jag ha trotts städning!

3 kommentarer:

  1. Vi ses ikväll! Skit i att städa, det är bättre att städa efterråt sen.... Det är bara du själv som är nykter som ser dammet:)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hihi - städa!!! Har ni efterrätten är det ju ingen packad jävel som ser hur det ser ut!!!! Ha så KUUUUL!!! Kramis

    SvaraRadera
  3. vi skulle ha mysmiddag igår men nemo har ett sjätte sinne för när vi vill äta så han måste alltid sitta i knäet då¨. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!