onsdag 30 september 2009

Bullbak och höstmys!!

Nu är det verkligen höst ute och det är så härligt!! Får såå mycket energi och mår så bra! Har nyss bakat över 100 st bullar så nu doftar det så där gott som det bara kan när man har bakat och stått i;-)

Idag har Alfred varit på dagis i 3 timmar själv. Han både åt och sov där utan några som helst problem. Så jag hoppas verkligen att detta är vändningen.

Ååå jag har så mycket energi och inspiration Jag känner att jag skulle vilja göra om överallt. Men det är en sak som fattas.... PENGAR:-(
Har iallafall köpt ett nytt tyg till köket så att jag får göra om lite. Hittade ännu ett snyggt tyg på Ikea som jag köpte för en väldigt billig peng! Sånt tycker vi om;-)

När Alfred och Douglas börjar på "riktigt" nästa vecka på dagis ska jag ta rum för rum och bara rensa upp och slänga och göra en riktig grundlig städning. Det känns som detta hus behöver det! Och jag får passa på medans jag har energi och ork, och kanske framför allt innan jag blir allt för tjock;-)

3 kommentarer:

  1. Om det är bullarna som du gjort idag som är på bilden, så ser jag fram emot en lektion i bullbak :) HUR kan de bli så fina????
    Kram

    SvaraRadera
  2. japp de är som jag gjorde idag!!
    Du får smaka dom imorgon när du kommer!!
    Jag vet inte jag bara bakar så blir dom såna;-)

    SvaraRadera
  3. naturbegåvning i bullbak kallas det :D Arbetsnamn hmmm?? Eftersom Saga hette Molgan efter Alfons låtsaskompis så kanske denna lilla människa to be kan heta Milla (oxå Alfons kompis fast tjej) eller varför inte bara filuren kort och gott, könsneutralt och bra :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!