torsdag 17 september 2009

Borde bli bättre på....

Det är så många saker som jag borde bli bättre på och ta tag i. De sakerna kommer jag alltid på när jag ska sova och ligger där och funderar att jag verkligen ska bli bättre på....
Att vara med mina barn lite mera. Att sitta ner och bara leka med dom utan att göra andra saker hela tiden. Att jag bara sätter mig ner och tar mej tiden med Douglas som oftast vill prata mycket och kanske pyssla med honom. Jag är så fruktansvärt dålig på det och ta mej tiden med mina barn. Ska det vara så?
Att leka lite med Alfred på golvet med hans leksaker. Även om han kanske inte uppskattar det riktigt så mycket ännu så kommer han nog att göra det.

Jag borde bli en bättre lyssnare och inte alltid köra över folk med mitt prat som jag alltid är expert på. Min mun och min röst hörs överallt och dom stakars människorna som inte alltid är mångordiga får inte en syl i vädret för dom har jag redan pratat sönder.

Att jag även ska bli en gladare mamma och sambo!! Jag ska försöka att bli bättre på dessa saker. Men det kanske inte händer över en natt...

2 kommentarer:

  1. jag borde oxå bättra mig med att vara en bättre flickvän... usch ibland känner man sig usel.

    SvaraRadera
  2. Men Karro att din röst hörs överallt är ju en del av dig och din personlighet det ska du inte ändra på. Huvudsaken är att man lyssnar och det gör du ju!! Sådant syns i ögonen när man pratar med folk serru :D Jag tycker du är alldeles toppen precis som du är, och uppskattar jättemycket att du är min vän :D kram på dig/HAnna G

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!