måndag 14 april 2014

Tillbaka i verkligheten...

Efter si så där 3 timmars sömn inatt och en himla massa tvinande med sänkläderna och mardrömmar att jag både hade försovit mej och att allt var upp och nervänt när jag steg in på jobbet, ringde klockan ilsket innan klockan 5 imorse... Jag trodde först det var ett stort skämt innan jag kom på att det var på fullaste allvar.. Tillbaka till verkligheten helt enkelt och snabbt gick det. Nu efter 6 timmar på jobbet känns det som om jag aldrig varit ledig...;-) 
Åter in i det berömda ekorrhjulet, men med en liten mjukstart på bara 4 dagar den här veckan i följd av 2 veckor därefter som bara kommer att innehålla 4 respektive 3 arbetsdagar! Härligt!
Nu kör vi på fullt ös och nästan medvetslös och jag längtar redan efter påskledigheten!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!