fredag 4 april 2014

Att få leka mannekäng för en kväll!!

Vi är ett härligt gäng som brukar få ställa upp och gå mannekänger för People! Vi har galet kul när vi går och kör liksom al in!;-)
Igår var det en ny kille med, men jag lovar han fick nog mersmak på detta med mannekängande!
Våra första klädbyten för kvällen såg ut så här!
Och snygga Emelie som har de brunaste benen man någonsin kan önska sig! Gissa en gång om jag kände mej blek bredvid henne?;-) Men har man rest runt i Asien några månader så får man visst såna här galet snygga bruna ben!
Lite suddiga bilder och jag ser ut att ha svalt en hel valsross och stoppat 2 gigantiska bröst på mej, jösses som jag putar... Herre min gud va jag ser pluffsig ut.... Jag skyller på vinkeln från där fotot togs, hehe... Ja det är väl alltid bra att få skylla ifrån sig på något;-)
Denna snygga topp fick snällt följa med mej hem! Lovar att det kommer bli en favorit i sommar!
En "chill" outfit! Ni vet när man är så där lite frusen en sommarkväll och kryper upp i uterummet med ett gott glas vin!
Leoklänningen är bara såååå snygg! Jag är förälskad i den! Jo då, även den fick följa med mej hem!
Att få leka mannekäng så här för en kväll är verkligen så galet roligt! Man liksom växer som person och svävar fram där på golvet med alla snygga kläder på sig!!
6 klädbyten hann jag med innan det var över.. Precis när det är som roligast och när den där nervositeten har lagt sig, ja då är det helt plötsligt bara slut...;-)

1 kommentar:

  1. DU är snygg om nån! Ha det så bra på resan:) Kram Emelie

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!