fredag 4 april 2014

Redo!!

Oj oj oj va redo vi är nu! Väskorna är packade upp till kanterna och för att få ihop dem imorgon bitti så kommer förmodligen jag få sätta mej på dem för att få ihop dom;-) Fast för en gångs skull har jag faktiskt tänkt till riktigt noggrant, ja förutom när det kom till att packa till mej själv. Kommer förmodligen att packa upp och tänka: Hur fan tänkte jag här? Randig kjol till en leomönstrad topp? Ja ja det blir vad det blir, jag är i vilket fall jävligt redo för solen och semester nu! Och huvudsaken att bikininn är med och JA det är den!;-)
Trots sjukdomar som ilsket härjat här hemma de senaste dagarna, så håller jag nu alla tummar och tår att vi 3 andra som inte blivit sjuka INTE blir det heller! *tar en näve vitpepparkorn och häller i mej C-vitamin* Jo då sjukdomarna är elaka mot oss nu, jag säger inget mer...
Jag är redo, jag har rakat bort vinterpälsen, peelat kroppen silkeslen och målat mina naglar i glänsande svart! Jag är jävligt redo för semestern nu! Hade någon sagt att vi inte skulle få åka imorgon hade jag brutit ihop och grinat i 14 dagar, den här semestern kom verkligen så lägligt med tanke på att den inre stressen håller på att äta upp mej...
Jag fick inte ta med dessa jeans för Jonas... Han bara suckade och ruskade i huvudet.. Men vadå? Jag tycker dom är galet snygga, ja det gör jag faktiskt! Så nä, dom får jag bara ha hemma och gå och mysa runt i!;-) Jonas som dessutom fyller 37 (!!) år idag! Oj, det var ju för sjutton inte länge sedan han fyllde 25 ju!;-) Och som den snälla fru jag är så köpte jag kläder till honom i födelsedagspresent, en skitsnygg blå kavaj!!
Måste tipsa om denna snygga tröja som fick följa med mej hem från People igår!! Enkel vit, trekvartsärm, mjuk, stickad och mysig att dra på sig en kylig vår/sommarkväll! Älskar de små detaljerna som den svarta dragkedjan på ryggen och älsk på priset, 99 pickadoller!! Om jag älskar billiga kläder? Amen så klart! Billiga kläder= mer kläder;-)
Nu ska jag sluta svamla och slänga mej i säng bums! Japp för imorgon bitti ringer klockan tiiiidigt!;-) Om jag nu somnar, kanske håller resenerverna mej vaken!? *fniss*
Jädrar va redo jag är!!!;-)

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!