torsdag 17 april 2014

På väg (igen!)

Har packat bilen full (som vanligt, lär mej ju aldrig packa;)) Vi skulle kunna vara borta minst 3 veckor med den här packningen;)
Hemma 5 dagar och nu väntar 4 härliga dagar på oss på vårt smultronställe! Ska bli fantastiskt skönt att bara få andas havsluft och bara vara!
Jag älskar att vara på väg, på språng liksom! Ja så klart är de skönt att bara vara hemma ibland oxå, men att vara vid havet är ändå bäst, där mår mitt hjärta som bäst!❤️
Jag undrar vem av oss som kommer somna först här i bilen? Jag räcker upp handen att de nog blir jag;)
Just nu är diskussionen i full gång med HÖGA röster om vart vi ska stanna och äta, Mc Donalds, Burker King eller Max? Jag röstar på Max, är vrålhungrig som vanligt!;)
Den här helgen har jag oxå bestämt mej för att äta godis! Så just nu går mina tankar på vad jag ska köpa till mitt påsk ägg;) Ja jag är som ett barn, men fy fasen va gött de ska bli!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!