fredag 18 april 2014

Inga påskgubbar här inte...

Långfredag och dagen började strax efter klockan 7:00! Då hade grabbarna sovit klart och tydligen jag med.. Alltså så typiskt, när man väl får sova ja då kan man inte...
Idag är det chill på dagens agenda! Alla går omkring och myser, fixar lite på huset och min huvudvärk som kom som ett stort brev på posten igår när jag åkte hem från jobbet sitter fortfarande kvar som en ilsken igel... Så typiskt att få huvudvärk nu bara för att man är lite ledig...
Vi åkte upp på maxi för att handla! Handla hade nog de andra i kommunen oxå tänkt för själva var vi inte..;-) (Och jag köpte över ett kilo godis... *fniss* Jädrar va här ska ätas och jag köpte självklart bara de sorterna som är mina absoluta favoriter, så klart!;-))
Men grabbarna blev iallafall lyckliga! Efter 1,5 timmar i kö blev grabbarna målade i ansiktet av en duktig tjej! Inga påskgubbar här inte, bara spiderman, en drakgubbe och en söt kaningubbe! Lyckliga killar har vi här just nu det lovar jag;-)
Nu ska jag gå ut på en långpromenad och möta solen i ögonen! Ja fast det kan lika bra spöregna innan jag hinner blinka.. Vilket aprilväder alltså... Sol, spöregn och storm om vartannat.. Precis som det ska vara i april månad, alltså;-) Men lite frisk luft kan nog råda bot på den hemska huvudvärken, det hoppas jag iallafall!

3 kommentarer:

  1. Mycket konstigt, jag har också haft huvudvärk i 2 där nu... Asjobbigt ju! Och inte hjälpte det att äta godis Heller.... :-(
    Nu hoppas jag verkligen att den är borta imorgon då jag ska ha en heldag med bästa kompisen ♡
    Ha en urskön påskhelg!
    Kram ♡♥♡

    SvaraRadera
  2. Vilka fina målningar! Njut av godiset nu! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina målningar! NJut av resten av påskhelgen, hoppas solen o värmen stannar kvar...
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!