fredag 17 juni 2011

Mina bästa vänner!

 Vi hade fantastiskt mysigt på vår date igår kväll! Jag bara älskar att umgås med mina bästa vänner, att bara få vara, pratat om allt och inget!
Detta underbara bubbel rosé kan jag varmt rekommendera, det var himmelskt gott och rann ner i strupen som om det vore saft. Hmmm det känns idag att det rann ner som saft i huvudet idag...;-) Eller kan det beror på förkylningen att jag känner ett bultande och bankande?;-) *fniss* Vi skyller på herr snor tycker jag;-)!
 De är verkligen så skönt att ha bästa vänner som alltid finns vid min sida! De vet allt om mej och ibland så kan det hända att de till och med få reda på små hemlisar innan ens Jonas har fått reda på det! Vänner för evigt!
Värdinnan själv hade gjort en supergod cesarsallad som gick rakt in i hjärtat! Älskar att få sätta mej till dukat bord och bara få mumsa!
Klockan 23:30 tog jag min cykel och vinglade hemåt i blåsten. Attans va däcken på cykeln var smala just igår, så tunna så jag nästan hade svårt att hålla balansen;-)

7 kommentarer:

  1. Snygga ni är!!! Visst är det tillåtet att en exklusiv skara väninnor har prioritet på vissa hemlisar... Det är nödvändigt, faktiskt!
    Salladen ser verkligen mumsig ut - och Rosévinet... Jag hoppar på att testa!

    Kram söta!
    Madde

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppen kväll:)

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Är du verkligen säker på att det blåste...? ;-)

    Låter som en toppenkväll iaf. Och ja, vänner är guld värt! :-)

    SvaraRadera
  4. Vilka snyggingar!! Urfina bilder, det lyser om er alla! Man ser att ni är de bästa vännerna!
    Hoppas huvet blir bättre under dagen;-)
    Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Ja..visst är det härligt med sådana vänner som man kan anförtro allt till.
    Tack för tipset på rose´n. Kanske får ta och köpa det till midsommar. Det är klart att det är herr snor som orsakar huvudvärken. Kan inte tänka mig annat :-p

    SvaraRadera
  6. Åh, vad söta ni var allihop! Härligt att ha vänner man kan anförtro sig till med allt :)

    Vi skyller förresten på blåsten och förkylning.. Helt okej! ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Sådana vänner är som balsam för själen! Har ett gäng själv från gymnasiet och det är SÅ skönt!! Nu har du nog fyllt på energiförrådet ett tag, eller hur?! :-) Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!