måndag 20 juni 2011

Bakfull....

... fast 100 gånger värre...
Jösses säger jag bara. Är helt färdig i kroppen och vet knappt vad jag gör. Har ju jobbat 36 timmar på 3 dygn och sovit alldels för lite. Dessutom har jag ätit alldels för lite och helt kass hela helgen. Detta resulterar i att hela kroppen känns som om den skulle vara bakfull. Det känns snarare som om jag har festat i dagarna 3...
Inatt levde jag på energidricka, ibumetin och vatten allt för att orka med.
Om en timme ska jag hämta barnen på förskolan och det känns som om det kommer bli en mycket intressant eftermiddag. Dessutom regnar det ute som om himlen vore öppen och min hjärna känns som vakuum...
Vet inte hur jag ska orka lyfta rumpan från stolen och ta mej in i duschen?  Snälla låt det bli kväll snart så jag får gå och lägga mej igen;-)

3 kommentarer:

  1. Här kommer en kick i rumpan! ;-)
    Hoppas det ger med sig under dagen!!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Känner sååå väl igen ditt tillstånd. Jag jobbar ju också natt rätt ofta...
    Ett tips är att försöka hålla kvar dina "dagsrutiner"... Ät på dagen, som du brukar, inte på natten. Drick minst 2 liter vatten på natten. Undvik socker...

    Hoppas eftermiddagen blir bra trots allt.
    Stooor kram!
    Madde

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Karolin, måste ändå kännas skönt att du har de 36 timmarna BAKOM dig nu, goa pengar om inte annat :)

    Kram/Madde

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!