lördag 11 juni 2011

Dax att tjäna pengar;-)!

Jaha då var det dax för mej att åter svira om och sätta på mej jobbarkläderna och gå iväg och tjäna lite pengar (läs stora pengar;-))! Har ett 12 timmars pass framför mej sen har jag min "helg" och är ledig!
Är en gnutta avis på grabbarna som just nu är ute och spelar fotboll! Äntligen börjar molnen lätta och en liten solgnutta börjar skymma! Men har jag tur så kommer kanske solen imorgon och då ska jag vara ute och njuta hela dagen lååång!
Känner mej en aning mörbultad i kroppen och känner att hjärnan inte riktigt hänger med. Om det beror på för lite sömn eller att kroppen är helt chockad av att få börja jobba igen. De vette tusen;-)
Jag vet iallafall att imorgon kväll är jag värd ett stort glas rosé efter denna jobb helg;-)! *fniss*
Ha en fin lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Tror solen e på väg till Småland från Skåne, här badar vi i solsken!!!
    Jag kan känna hur gott ditt rosé kommer smaka i morgonkväll... Det är ju världsbäst när man vet att man gjort ett bra jobb!!
    Go´arbetslust!
    Kram fina!
    M

    SvaraRadera
  2. angående ditt tidigare inlägg. det är så lustigt med folk som måste ojja sig över hur andra väljer att jobba. bara för att det inte skulle passa dem behöver väl det inte va nån katastrof att nån annan gör det? funkar det för er så är det ju sjukt bra!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!