torsdag 9 juni 2011

Mamma och pappa...


Ikväll låg vi och läste, eller rättare sagt bläddrade i boken Nu ska vi köra av Jan Lööf! Det är en slags pekbok där de visar bilder på olika motorfordon.
Så kom vi till denna sidan och jag frågade vad detta var för något? Då svarade Alfred:
-Apan är pappa och den med skägget är du mamma... *hi*hi Jo jag tackar ja... Undra hur han ser på sina föräldrar egentligen;-) *fniss* Tur att jag inte ser ut som en apa iallafall. Dock ser han på mej som en hårig gubbe, kanske inte så mycket bättre det;-)?!
Jag och Douglas höll på att skratta ihjäl oss medans Alfred inte fattade vad det var som var så roligt;-)!

1 kommentar:

  1. haha :D har ni sett att Jan L har gjort en bok om apan Fabian också? Min Fabian avskydde den boken som liten haha

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!