torsdag 2 juni 2011

Andas havsluft!

Äntligen har vi kommit ner till stugan och gjort oss hemmastadgade! Lukten från havet har nått mina lungor och hela min kropp är sååå lycklig igen!
Resan ner gick finnemang och ingen av barnen protesterade särskilt mycket. Fick bara frågan 2 gånger om vi snart var framme;-) De är nog rekord, annars brukar vi knappt hinna ur byn förrens de frågar om vi är framme;-) *fniss*
Vädergudarna är inte med oss... De lovades ju sol och värme, men någon sol ser jag inte. Den gömmer sig bakom väldigt många moln idag. Men vi har ju 4 dagar kvar på denna härliga ledigheten, så någon dag måste den väl titta fram!
Vad hittar ni på denna underbara låååångledigheten?

Ficka paus på väge ner, mums!

2 kommentarer:

  1. tack för fina kommentarer :) jo omtumlande är det verkligen! känns tryggt att jag har min man som ju faktiskt har erfarenhet av två barn sen tidigare, så att vi inte är två rookies :)

    SvaraRadera
  2. Oh, vad långt vackert hår du har !

    I dag har solen strålat för fullt på västkusten, hoppas ni också fick ta del av den !

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!