fredag 17 september 2010

Vinjunta!!

För er som inte vet vad en vinjunta är, så kommer det här en beskrivning: Vi är 10 snygga tjejer som träffas så där var 3 månad och äter gott och dricker livets dryck, alltså vin! Vi har vinprovningar på olika viner som vi får gissa oss fram vart det kommer ifrån och vad det smakar. Vi pratar och pratar och pratar och pratar ännu mera, mesta dels i varandras munnar! Alla vill ha ordet och alla pratar högst;-)! Vi pratar mycket skit men skvallrar aldrig utan analysera i saker och ting istället...;-) Vi tar tag i våra "livsproblem". På något vis går de problemen så lätt att lösas just då;-) Och det som sägs inom huset fyra väggar, säg inte utanför dem!
Vi går runt till varandar och lottar efter varje gång vems som står på tur att ha det nästa gång! Jag är så glad att jag har mina vinjunte tjejer! Jag tycker absolut att ni därute borde skaffa er en vinjunta!!! Är både nyttigt för kroppen och knoppen;-)!!

2 kommentarer:

  1. Är det bara för snygga tjejer??
    Hmm.. då blir det ingen vinjunta för mig... :-)
    Det låter verkligen jättekuligt med era träffar..
    Lite svårt å dra ihop ett gäng bara, men får väl göra ett försök...
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Sofia: ALLA tjejer ÄR snygga så det blir ju inga problem för er;-)!!! Lycka till!!!
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!