onsdag 1 september 2010

BVC besök!

Idag var det dax för Fabians BVC besök som skulle ha varit förra veckan om inte jag virrat till det... Så istället fick vi ta det idag. In med alla barnen i bilen och drog dit. 2 stora guld stjärnor till både Alfred och Douglas som skötte sig exemplariskt!! (Hade ett STORT förmaningstal i bilen på väg dit, och det lyckades!)
Idag var det dax för läkar kontroll, vikt, längd och spruta! Han var sååå duktig på båda sprutorna och grät nästan inget, tror det kändes mer i mitt hjärta...;-)
Har ju gissat på att hans vikt skulle vara två siffrigt, men inte då "bara"9,1 kg och var 71,5 lång!! En stor kille, mammas lilla hjärta!♥

Nu sitter jag i soffan med en stor filt över mej. Tog tempen när vi kom hem och den visade 38,4. ATTANS oxå... Får inte vara sjuk NU... Det är verkligen inte läge för det, har så mycket att stå i just nu bla är det cykelfest på lördag och det får jag INTE missa....

De jobbiga just nu är att Jonas inte kan komma hem, han måste jobba... Så jag får väl försöka bita ihop ändå och tycka ännu mer synd om mej själv. För just nu tycker jag JÄTTE mycket synd om mej själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!