söndag 12 september 2010

Jag hade en gång ett par.....

GLASÖGON......
Men inte längre.... De gick nämligen sönder när vi busade med barnen igår. Kort och gott i 2 delar..... Tack gode gud för att jag ofta (läs alltid) använder linser förutom en kort stund på kvällen och morgonen! Jonas första kommentar var: Tänk vilken tur du har som får köpa nya glasögon nu;-)! Och tänk så väl han känner mej, min käre sambo;-) Nu sitter jag ju inte helt i sjön utan har ett par gamla glasögon som back up, men ändå... Och denna gången kan jag inte skylla på NÅGON som det brukar vara när nått sånt här händer;-) Bör tillägga att det inte är mina första par glasögon som går sönder, har man haft 2 klåfingriga barn som "bara" skulle kolla vilken spänts det var i dem så.... Men det är en helt annan historia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!