måndag 6 september 2010

Irriterad....

...på alla dessa äckliga FLUGOR som flyger omkring överallt.... Är man irriterad innan som mej så blir ju inte saken bättre när de små äckliga djuren flyger omkring runt huvudet och sätter sina äckliga små kroppar överallt. Vart var de innan de satte sig i min mat eller på mina läppar? Hur mycket sjukdomar för de med sig egentligen??? Uscha när man börjar tänka på det så vill man bara spy...:-(

Nu måste det vara extremt mycket flugor? Eller är det bara hemma hos oss de håller till,(och hos er Hanna;-))? Det värsta är när de små äcklen är i ansiktet och surrar när man ska sova. Finns det något mer irriterande?
Nu har jag inte tid att sitta här för nu ska jag ut och döda flugor. Jag ska utrota de små äcklen....:-(

1 kommentar:

  1. Jaa...just nu vet jag inte vad de gör för nytta mer än att irreteras och stickas... Försökte få Hobbe på mördarjakt, men han hade ingen lust.. ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!