tisdag 7 september 2010

Helt slut i kroppen....

Alfred var till en början lite blyg när vi gick in i gympa salen idag. Det var viktigt att hålla mej i handen och jag fick inte lämna honom. Jag njöt, för det händer typ aldrig att han är så lugn och mammig;-) Men 10 minuter senare började han känna sig som hemma och sprang runt, runt i salen som alla andra ungar!! Finns inte så mycket mer än att säga att han älskar gympa iallafall!!!;-) Sitter nu här helt slut i kroppen. Knappt så jag orkar hålla mina armar uppe för att skriva på datorn... Jäklar vilket pass jag var på idag, inte långt ifrån att spyan var på väg upp... Men fy fan vad det var roligt. Jag säger bara släng er i väggen biggest looser träningen...;-) För denna träningen rockar fett (och det bokstavligt talat;-)) Efter ett sånt här stenhårt pass och en lååång härlig dusch känner jag mej så extremt REN! En sån skön känsla! Jag hoppas att jag kan känna samma sköna känsla imorgon bitti när kroppen ska upp ur sängen oxå... Förmodligen inte;-) Kanske bäst att redan nu beställa hem en lyftkran som hjälper mej upp;-)

1 kommentar:

  1. Lite samma känsla som när man storstädat :D och sen kan man ju unna sig lite gottigheter med gott samvete till helgen. Sjäv tycker jag allt med mat och dryck är skittråkigt, inte sugen på nått....inte kul det heller :( kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!